Η αντίστροφη μέτρηση

Μαΐ 13th, 2013Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η αντίστροφη μέτρηση

ΆγχοςΗ αντίστροφη μέτρηση για τις Πανελλήνιες εξετάσεις έχει αρχίσει και το άγχος σου έχει κορυφωθεί.

 

Εκείνο που σου προτείνουμε μέσα από αυτό το γράμμα είναι να διανύσεις αυτή την περίοδο των εξετάσεων χωρίς άγχος.

Το άγχος μπορεί να επηρεάσει την επίδοση σου, να σου δημιουργήσει μπλοκάρισμα στη σκέψη σου, να σου φέρει πονοκεφάλους, ταχυκαρδίες, τρέμουλο, υπερένταση, συχνοουρία , να σε γεμίσει με αρνητικές σκέψεις που

θα σου υπενθυμίζουν ότι θα αποτύχεις και θα τους απογοητεύσεις όλους. Αυτό το γράμμα είναι να διανύσεις αυτή την περίοδο των εξετάσεων χωρίς άγχος.

Κατά τη διάρκεια των εξετάσεων

  • Mην αφήσεις το άγχος σου να σε νικήσει. Επέλεξε μια φράση που σου αρέσει και λέγε την συνέχεια στον εαυτό σου π.χ ‘’μη φοβάσαι θα τα καταφέρεις’’, ‘’όλα θα πάνε καλά’’, ’’ηρέμησε’’, ‘’θα περάσει’’ .
  • Διάβασε τις ερωτήσεις καλά και μόνο όταν είσαι σίγουρος/η ότι έχεις καταλάβει τι ζητάνε άρχισε να τις απαντάς.
  • Ξεκίνα με τις ερωτήσεις που γνωρίζεις καλύτερα.
  • Μην βιαστείς να παραδώσεις το γραπτό σου . Κάνε έναν τελευταίο έλεγχο.
  • Όταν βγεις από το εξεταστικό κέντρο κάνε μια βόλτα.
  • Όταν επιστρέψεις στο σπίτι προτίμησε να φας κάτι που θα σου τονώσει το νου όπως φρούτα , λαχανικά ή ψάρι. Απόφυγε τα γαλακτοκομικά και τα κρεατικά.
  •  Όσον αφορά τον ύπνο προσπάθησε να κοιμηθείς. Έχεις ανάγκη από ξεκούραση, ο ύπνος θα  φορτίσει τις μπαταρίες σου για την επόμενη μέρα.

 

Σου ευχόμαστε καλή επιτυχία!

Και μη ξεχνάς ακόμα και μετά τις εξετάσεις θα είμαστε δίπλα σου σε ότι χρειαστείς.

 

Μελίνα Μακρίδου, MSc Ψυχολογία Υγείας,University of Bristol,UK,Ψυχοθεραπεύτρια Gestalt

Comments are closed.

WordPress Themes
WordPress Theme PandaThemes